onsdag 2 februari 2011

Godsaker för köket!






Jag måste visa allt fint som vi kommer att få från Ib Laursen. Dom har utökat sin stengodsserie. Det blir ett frosseri i pasteller......me like a lot. Tyvärr måste jag nog städa lite köksskåp innan jag får plats med allt detta. Men jag har några klockrena favoriter som måste följa med första vändan. Det ska komma in mitten/slutet februari. Vi längtar men först måste vi rensa lite till på rean för att få plats


Sedan har vi beställt denna köpmandisk med alla lådor. Så himla snygg och till det har vi hittat snygga industrimöbler i plåt. Det kommer att bli så himla snyggt! Nu håller vi på att planera i grova drag hur det ska se ut på Kardemumma i vår/sommar. Och kolla in den snygga jordgloben också.....den kommer snart till en butik nära dig ;) Men jag har ju glömt att berätta att vi har beställt industrilampor i massor med vintagefärger från Holland. Snygga??? Ja,det är bara förnamnet....kommer någon gång under mars!
Nu vill jag bara att Tette ska bli fri från sin värk och komma tillbaka utan att ha så ont! Det finns inget värre att ha ont! Krya på dig,vännen!
Alla andra ha en härlig dag trots att det grått & trist!
Kram Carina



2 kommentarer:

Bollan sa...

wow du gjorde just min dag! ska ju upp till ljusdal i slutet av februari så när jag ser dessa bilderna måste jag ju bara in och kolla i din butik

topdesign sa...

Hej Carina!
Vad fint med bilderna som du lagt in! Visst längtar man till att Mynte kommer in. Ha det så bra! Kram