tisdag 15 februari 2011

Min passion.....smycken.....






Vad vore livet utan snygga smycken....och vi på Kardemumma gillar verkligen smycken...ofta....stora....många....(även skor ,väskor och sjalar....)
Men hur kul är det inte?! Jag visar en sneakpeak på vad som kommer att komma in under april när våren är i antågande....
Visst är bilderna inspirerande och toksnygga....abstinensen kan bli stor för en smyckesnörd som jag...många av halsbanden har tazzels som en snygg detalj :)
Idag har jag varvat bokföring med att kolla in coola hotell i Bangkok. Det finns hur många läckra lyxhotell i denna stad som helst och många till schyssta priser! Man kan behöva lyxa till sig i den staden för den suger energi med sin puls plus att man behöver god sömn (sköna sängar) för att orka med flygresan hem ;) och efter all underbar shopping som man ständigt utsätts för ....
Nej, nu är det dags för " Halv 8 hos mig" och det vankas lammracks ikväll.....mumsigt värre!
Kram från en trött Carina som varit ute och rest i eftermiddag ;))

1 kommentar:

Annica sa...

Mums, så snygga smycken!! Det här är precis vad jag gillar:) Bilderna var ju väldigt vackra och lockande också!
Hälsningar Annica