torsdag 24 februari 2011

BJÖRK & BERRiES favoriter!



Jag älskar Björk&Berries produkter (och även Molly,vår minsta!). Dom var med på Formex denna gång så då passade jag på att dofta mig igenom några olika sorter. Sedan skyndade jag mig hemoch tjatade på Parfymshopen att ta hem detta märke (och det gjorde dom....så det blir dyrt för mig nu!)
Jag har tidigare bara använt smultron (wild berries) och hallon (raspberry) men denna gång fick även Green & Clean följa med hem. Den har doft av björklöv och gurka. Den är väldigt fräsch och frisk!
Igår kväll var det tyvärr inte många själar ute och handlade. Jag hann iaf märka 2 kartonger med Green Gate och nu återstår 5 kartonger. Imorgon har vi stor BARN reaannons och säljer ut massor till halva priset. Vill du tjuvstarta idag så uppger du att har varit inne och läst på min blogg så får du handla till 50% redan idag på BARN rean!
Välkommen in och fynda!
Vinterkramar Carina

2 kommentarer:

fröken pensé sa...

Oj så synd att jag bor för långt bort! Skulle gärna passa på att handla till söta barnbarnet;)
Visst är Björk&Berries fräscht!
Hälsningar Annica

Bäcklin sa...

Hej Carina

Jag vill tipsa dig om en sida som heter campadre.se. Där hittar du diverse varor från kända designers och företag, allt från teknik till underkläder och även en hel del för barn. Det är kampanjer som endast ligger inne i några dagar och är man snabb så kan man lätt fynda, ändå upp till 70%. Det händer rätt så ofta att de kör om samma designers eller företag igen men med lite andra varor än tidigare.

Jag hittade bl. a Björk & Berries med vanlij och honung för 229 kronor och det bestod av bodyspray, bodylotion och duschgele.

Det tar dock lite tid att få det levererat men det är det värt.

Hälsningar från Kicki