torsdag 24 februari 2011

Diggar låten tokmycket!



Jag blev så himla glad för jag hittade igen denna låt. Kanske gillar ni denna "reklamlåt" också.....
Den gör reklam för något så simpelt som Växtnäring (!!).
Visst finns det otroligt mycket bra "jinglar" på reklamsnuttarna......
Ja, det blir bara ett super kort inlägg för jag ville dela mig lite skön låt :)
Och sedan vill jag tacka för den supergulliga kommentaren som jag fick av Maria. Tack gulle dig! Det värmde mitt vinterfrusna hjärta massor! Tänk vad söta ord kan göra .....och kom ihåg att om du möter någon utan ett leende så ge henne ett av dina !!
Kram Carina

3 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Carina!
Ja, den är härligt retro den låten:)

Ha en trevlig helg!

Kraam Jenny

Joyforhome sa...

haha härlig låt, hör kanske inte till min generation men kan se framför mig vad den kan passa in till, typ en reklamsnutt eller en ever happy ending serie

Kramar Malin

Synøve sa...

Oh a good happy song!

thanks for sharing
Synøve