torsdag 24 februari 2011

Vackert i svart & vitt!






Jag hann fota våra senaste skålar och fat som kommit till butiken. Vi har även fått dessa i enfärgat svart eller vitt med silverkant! Det tar sig nere på butiken och vi skruvar och flyttar och märker och stökat till det! Cissi har snart betat sig igenom Ib´s 3 pallar och nu återstår det bara 7 lådor från Green Gate och sedan inväntar vi lite textilier som har varit vasinnigt försenade! Men dom ska komma i slutet av nästa vecka :)
Vintern fortsätter att hålla ett järngrepp om oss. Det är vackra dagar men kallt(!!!) och det magiska ljuset ute gör att man står ut. Ikväll har vi kvällsöppet till 20.00 .
Det kommer vi att ha alla sportlovsveckor framåt! Välkommen att shoppa i lugn &ro!
Vinterkramar Carina

2 kommentarer:

Mia sa...

Jag blir så glad och inspirerad varje gång jag läser din blogg! Du ger energi! :) Kram! Mia

Stjärnor & Champagne sa...

Åhh vilket jobb du har:) Själv är jag verkligen på fel ställe i livet med jobb, hos maken:(. Det är ju sådant här jag skall hålla på med men för feg:(Jättefint skåp i förra inlägget/ Stor kram A