söndag 20 februari 2011

En liten sneakpeak......


Det gick iaf bra för maken och mig att jobba några timmar under söndagen. Vi hann tömma de 3 pallarna och jag bara måste visa en liten sneakpeak hur köpmandisken såg ut hos oss. Ni kan ana den nya färgen och tapeten i bakgrunden. Tack snälla Tette & Cissi för ni är sådana suveräna arbetsmyror som inte bangar för nåt!! Ni är värda minst en Sportlunch :)) till....alltså sportlunch med choklad och utan det minsta träningsvärk. Nu har vi kvar våran Cissi bara en vecka till och hon är den särklass bästa praktikant vi nånsin har haft! Tack för att du ville vara just hos oss!
Imorgon visar jag fler smygbilder från Kardemumma....
Jag hittade det gottaste receptet på sötpotatisgratäng och till det blev det en helstekt mörad fläskytterfilé med en rödvinssås. Den middagen var vi värd efter allt slit ;)
Ett tips är att göra dessa gratänger i portionsskålar.....mycket godare och trevligare!
Nu ska jag strax kolla in Wallander (som jag alla gånger har sett minst en gång tidigare!)
Kram Carina

Inga kommentarer: