fredag 4 februari 2011

Vackert hos Pb Home!







På mässan finns det några som anstränger sig det yttersta varje gång. Pb Home är ett sådant företag som alltid har en vacker monter men lite svårt att få en övergripande blick över sortimentet. Iår blev det ett vacker stort skåp och en fin trädgårdsbänk som var lite lagom slitet.
! Idag har varit en tuff dag.
Jag vaknade vid 6-tiden och hade ont i magen och lätt illamående. Det är sånt som inte får ske......Linda är i Thailand och Tette är hemma och är sjuk också jag......Det har aldrig hänt hittills......jag bet ihop men kände direkt nere på butiken att det inte skulle funka. Maken kom och bytte av mig vid 12-tiden. Jag gick och lade mig direkt med frossa och illamående. Bläh!!!
Vaknade vid halv sex och mådde något bättre.....tack och lov!
!
Molly är hos sin farmor på Spakväll och Julia är på väg till party och maken jobbar kväll. Men lilla jag då?? Jag har hyrt filmen En Sydfransk affär med Kristen Scott Thomas och ska bädda ner mig och njuta av filmen.
!
Tette överaskade mig med 30 läckra tulpaner......kan det vara att jag behövde det.....eller är jag världens bästa chef.....who knows......Nu är det egentligen Tette som skulle ha fått detta fång med blommor eftersom hon har haft en jättejobbig vacka med fruktansvärd värk. Äntligen har dom hittat felet och hon såg piggare ut än nånsin när jag träffade henne.
!
Nä, nu har vi varit sjuka så det räcker och ska hålla oss friska hela våren framöver!! That is promise!
Kram på er!
Carina

Inga kommentarer: