måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans mys!



Hej hopp allihopa! Jag hoppas att ni har haft en underbar hjärtedag! Jag har haft en intensiv sådan men ack så mysig. Tjejjerna på butiken fick sitt paket till eftermiddagsfikat ;))
Maken bjöd ut oss på mysig middag och sedan skulle vi hem och öppna paket och Julia & Molly blev överlyckliga över sina paket. Maken var lika glad han även om han hade varit med och önskat sitt paket. Mina älsklingar överraskade mig med ett nytt Voluspaljus. Jag gillar dom mycket ;))
På butiken händer det saker.....vi målar, fejjar och skruvar! Fint kommer det att bli!
Hoppas att kylan släpper taget om oss ( i morse var det -26 grader!!!) men nu är det inte långt kvar till Thailand men först ska Tette få åka dit och snart blir jag uppdaterad hur Linda har haft det!
Sov hjärtegott allihopa!
Kram Carina

1 kommentar: