söndag 30 januari 2011

Wagamama!












Jag har alldeles glömt bort att berätta att vi provade att äta på Wagamama när vi var på mässan nu sist. Det är en brittisk kedja som serverar asiatisk mat a la fastfood! Vi testade alla deras dumplings (perfekt att dela på om man är flera) och jag testade en asiatisk sallad som var grymt god. Tette tog in en gigantisk nudelsoppa (som säkert skulle kunna föda ett mindre land i Asien!)
och Julia testade en stark kycklingrätt. Om man inte orkar gå ut på något finlir så är detta ett perfekt alternativ som nyligen öppnat i Stockholm.
Ni ser väl hur pigga vi ser ut:))
Igår hade vi full fart i butiken och det var så många som var sugna på nytt! Kul att se köplusten!
Så jag var rätt mör när jag kom hem. Sedan skulle Molly iväg på 10-årskalas på Rosehills. När vi hämtade henne hade de fått göra en varsin blomsterarrangemang. Jätteskoj! Nora som hade kalaset har en mamma som är florist ;))
Sedan intogs det oxfilé och rotfrukter i ugn med scharlottenlöksmör och rödvinssås! Mumsigt värre och sedan hade Molly önskat att få se Titanic!
Idag har vi varit i Järvsöbacken hela dagen och det var ljuvligt! Men jag bävar för morgondagen och träningsvärken (!!!!)
Jag känner mig lite mörbultad nu och vi har precis käkat räksallad med matvete och nu längtar jag till marängsviss special! Den är vi värd i dag!
Japp, då var det snart måndag igen!
Kram på er alla!
Carina

1 kommentar:

Sara Mårtensson sa...

Näääää.. du får inte prata mat så där! Jag blev ju superhungrig och sugen.. Har ju iofs inte ätit någon middag än så jag borde kanske fixa det ;-)

Mums vad gott allt lät! :-)

Vad mycket fint från Greengate! Men du.. ni har ingen internet butik än? Ska det fixas eller har ni för mycket att göra?

Ja nog har jag mycket mysigt kvar men du vet om några år har du kanske också en liten som du får mysa med bara då det passar som bäst :-) Barnbarn = livets efterrätt! ;-)

Stor kram!