fredag 14 januari 2011

Vad vore livet utan reklam!

Hej gott folk! Jag lyser verkligen med min frånvaro här på bloggen! Idag har jag städning på schemat och det ska bli så himla skönt att verkligen få röjja här hemma! Orken har sakta kommit tillbaka. Den här veckan har vi gjort två stora inköp inför våren. Det är mycket fint kan jag lova!! Nya läckra färger i pastell som mintgrönt......så himla fint att mixa med andra pasteller eller som detaljfärg! Den här veckoslutet har vi reafinal på Jul saker och säljer även ut "gammalt" Cult. Det är så himla skönt att få rensa ut ibland. Cissi, vår nya praktikant är en riktig pärla. Kul med praktikanter som vågar och tar för sig och vill jobba!

Jag bara älskar Fritidsresors reklam med Mads Mikkelsen och tydligen gör David Hellenius det också!! Kolla in klippet och smågarva lite. Nu kan jag inte se denna reklamsnutt utan att tänka på denna variant!

Ha en skön helg!

Nu ska här städas......

Kram Carina

4 kommentarer:

Joyforhome sa...

visst är den skön hans lilla variant på den reklamen :) åhh pastell är så himla fint

Kram Malin

Handplockat sa...

Heeeelooo vännen ja jag hoppas vi hinner ses på formex bryter trendenmed att ta sia och bruka på fredagen och mässa hela eftermiddagen på torsdag!!
vi bor i lghen vid tegnerlunden några steg från drottning gatan ominte annat kan ni väl kikaförbi nån kväll

MinPappa har fått Canser så jag har inte bokat danmark ännu men i helgen har vi pratat ut och pappa prompsar på att jag ska åka
så jag har just smsat lotta som är i thailand (småäckligt eller huuur) så nu efter lunch ska jag boka danmark känns kuulit =)

hoppas du kan haka på i aug ser att formes inteär förrän 1-4 sep

hoppas vi ses till helgen
GILLLLLLAR "dagarna" reklamen den går som slogan här hemma =)

Handplockat sa...

glömde
FIN NY HEADER på bloggen =)

Cissi sa...

Men ni är väl ena riktiga pärlor ni med! Och vilken otroligt mysig blogg du har :) Kul att ha något nytt att följa! Kramisar, ses på måndag :)