måndag 1 mars 2010

Äntligen mars!



Ett steg närmare våren! Åhhh,vad jag längtar till riktigt takdropp och vår i luften. Egentligen så är jag mer än höstmänniska. Men denna vår är efterlängtad. Även om jag har förkortat vintern med en Thailandsresa :) Igår bokade jag in en Stockholm weekend. Maken och jag ska ha egentid och vi ska bo på Clarion Sign i huvudstaden. Vi ska äta gott och bara gå och flanera gata upp och gata ner. En vecka kvar till sportlov och jag hoppas att det kan bli lite skidor eller pulka åkning. Tänk om det kunde bli vackert väder ett par dagar. Finns det något godare än O`boy och limpmackor med ost utomhus!! Det spelar egentligen ingen roll vad det är i fikakorgen för allt smakar bra ute! Idag bjuder jag på trädgårdsbilder som jag tog på mässan i väntan på våren och jag hoppas att kunna bjuda på lite bilder från butiken snart!
Ha en skön vecka allihopa därute!
En bit på våren kram Carina

3 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Välkommen hem igen! Är det så du ser ut, vilken söt pepparkaka!

Åh va man längtar efter att få dona runt med jord så där, men snart så!

Och de där IB-bunkarna är ju för läckra, man vill ha dem alla, som konfekt!

Snygg ny layout du gjort! Mari.

Handplockat sa...

Hej snyggo
Ja det blev faktiskt några nya leverantörer i Danmark
kul längtar förståss efter leveranserna =)

bilder kommer i slutet av veckan på bloggen en har jag redan visat =)

mysko när formex ligger INNAN formland i år så tidig har ju formex aldrig varit =) blir ett himla flängande i aug =)

kramiz

Stjärnor & Champagne sa...

Vad härligt med en weekend. Hihi det är så kul att se hur alla spelar spel. Åh vad kul att se bild på dig, vad fin du är....Härligt det ser ut under er vistelse med massage, snorkling...

Kram till dig/ Anne