torsdag 18 mars 2010

Baka i vackra formar!





Idag tänkte jag visa Kalasfårms vackra bakformar och hennes kalasbra bok. Vi har fått in nya böcker igen och de kostar 149:- styck . Formarna kostar 45:- oavsett storlek. De är hur vackra som helst . Jag brukar baka scones och hälsobullar till söndagsfrukost i den stora muffinsmodellen och jag kan lova att familjen uppskattar det. Det är en kul present att komma med också. Boken och en förpackning vackra formar kan göra vem som helst glad.
!
Imorgon blir det inköpsresa till Sthlm med Tette. Tåget går bustidigt och jag gruvar mig redan för att kliva upp i ottan. Det ska bli mysigt att sticka ner och kolla vackra saker.
Idag ska jag försöka fota lite i butiken eftersom vi har gjort om på etagen. Tette har skruvat sig blå men fint blev det!
v
! Kom in och bli inspirerad.
Tjingeling så länge!
Carina
!
Bilderna är från Kalasfårms hemsida.

2 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Mmm så mycket fint ni tar in och läckra bakformar gör bakningen till ngt alldeles extra! Hoppas ni hittar mycket fint på inköpsresan, trevlig helg! Mari.

Hemma hos Klara... sa...

Ja, formarna är jättefina!
Tusen tack för kalastipsen också, toppenbra!

Kram Helena