måndag 8 mars 2010

Chill Norway!





Vilket underbart klädmärke jag hittade när jag surfade runt! Det är ett norskt märke Chillnorway som har dessa underbara kläder. Det är så kul att hitta märken som inte ser ut som alla andra. För att inte tala om bilderna dom visar, man vill ju ha en av varje! Dessutom finns dessa kläder till små människor också. Eftersom det är vår i luften så blir man sugen på allt!
!
Nya kläder & skor, ny frisyr. Hemma vill man kasta ut allt man har och göra om i varenda rum.
Till helgen ska jag börja med att kolla in lite nya kläder och skor så tar vi resten sedan :)
Ha en skön vecka!
Kramar Carina




3 kommentarer:

Bygatan sa...

Vilka underbara klänningar/tunikor!

Som du säger så skulle man vilja ha en av varje:)

Så fint Mollys rum är, älskar rött och vitt.

Ha en bra vecka du oxå!

Kram Lena

Anisis sa...

Hejsan !Jag känner verkligen igen mig i allt nu vill jag byta ut, bli klar och få ordning överallt ! Vill så mycket men det händer så lite...Nu kan även jag lämna kommentarer hos dig...trevligt ! Må så gott ! Kram Anna

♥ Fyra årstider sa...

Tack för tipset. Vilken vacker klänning.
Kram Lotta