tisdag 30 mars 2010

Prickelidutt ägg!



Jag bara måste visa dessa sötnosar. Dom som känner mig vet att jag älskar prickigt och gärna rött/vitt. Stackars Molly för både hennes rum och lekstuga är just röd/vita och gärna prickigt!
Äggen säljer vi just nu i butiken för endast 25:- (för dom som inte ser mina "snygga" prislappar på bilden, hihihi)
!
Vi packar upp som stollar och nu kommer det många godbitar. Idag började jag packa upp pastellfärgat porslin från Miljögården som dessutom är ugnsfast och passar ihop med Ib Laursens porslin och priset!!! Det är galet billigt, så kom in och fyll på dina köksskåp :)
Vi har även börjat packa upp vita quiltar och matchande kuddar. Så snyggt , så snyggt!
Den där vill-ha-tarmen skriker hela tiden........
!
Middag i Bollnäs var hur mysig som helst och Julia mådde som en prinsessa när vi kom på besök. Gulligaste underbaraste stordotter som finns!! Snart kommer hon hem igen på lov.
!
Snart är det dags för ett till Stockholms besök :) I will tell you more!
Tack för alla söta kommentarer!
Jag blir så himla glad för varenda en :)
Kram på er!

6 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Måste du läska mig med allt fina!!! Skulle gärna komma om jag inte hade så långt suck....
Underbara ägg/ Kramkrma Anne

Fru Johnsson sa...

Oj vad snygga, kommer in och köper ägg jag nästa gång vi är ner på "stan"!

julia steggo sa...

Vilka fina bilder du visar, som vanligt! Middagen var hur mysig som helst, och jag hade mer än gärna följt med er hem! Men som tur är så ses vi ju på torsdag! Imorgon ska jag upp tidigt, vi har nämligen temadag, så sova vore en bra idé. Godnatt mamma.

Handplockat sa...

hej Snyggo =) toppen att lotta kunnnnde hjälpa till hon har ju sten koll =)

HALLLLåååå jag behöver total info om de där 300 kvm fortsättningsvis !

jobba inte ihjäl dej nuuu
ikväll ska familjen och våra vänner packa de ska till Jäckvik ;) och stugan men jag blir hemma i påsk
ska på vårdcentralen idag och sen måste jag jobba (har varit hemma fre-onsdag och MÅSTE ta igen det
charmen med att vara egen företagare eller hur... tror du att ni kan vara ledig fredag? eller hinner ni inte få upp allt =)

jag har köpt de rödprickiga calou de är sååå snygga på foten har du unnat dej nåt par =)

din calou samling är ju underbar =)
kramelikramar

Tantbruns sa...

Hej!
Ok om jag använder din bild på äggen till min blogg???
Vill ju visa vilka sötnosar jag köpt:-)
Kramen A

Jenny sa...

Hej Carina!
Men du vilka söta prickiga ägg!
Såna skulle jag oxå vilja ha;)

Önskar dig en trevlig påsk!

Kram Jenny