torsdag 25 november 2010

Walk-in-closet-not!


Julia har fått det så himla fint med sin klädställning. Det blev pricken över i:et liksom! Det ska bara "julpyntas" i hennes rum också. Det blir lite mer silver och vitt/grått och nån plantering så är det klart!

Jag vill tacka alla goa klubbkunder som gjorde vår kväll till en succé ikväll.Vi hade glöggmys på Kardemumma i kväll och det var svart med folk som var shoppingsugna! Det var så himla skoj att träffa er och tyvärr räckte jag inte till att prata med alla även om jag hade önskat det. Ett stort Tack till Linda,Linda och Tette för otroligt bra jobb, ni är suveräna! Extra stor kram till er! Utan maken hade vi varit utan glögg och tilltugg. Du är bäst som fixar åt oss så att allt går mycket enklare! Vi håller på för fullt och julskyltar i fönstren och det blir så fint och mysigt. Nya zinkhus är på ingående och annat smått & gott! Runt vecka 51 kommer det fler grafitgrå fårskinn och vita !!! Så håll koll på dessa om ni vill ha innan jul (eller i julklapp.....)

Nä,nu ska en slut Carina gå och sussa......jag hoppas det hinns med nåt skojjigt inlägg i helgen!

Kramen på er!

4 kommentarer:

UlrikaBorg sa...

Supersnyggt!!!

Graadskan sa...

Bilden ser ut att vara tagen ur en inredningstidning - så fint det ser ut!

Här blir det lite mys med kollegorna ikväll, men sedan ska det pyntas!! Vi ska vara hemma hela helgen och bara myyyyysa!

Tack igen för ditt söta brev igår!
Kram!

Ida sa...

Hejsan! Jag undrar vart tapeten kommer ifrån? Så himla snygg!

Matilda sa...

Hejhej, jag undrar vart klädställningen kommer från?