måndag 1 november 2010

Bröllopsmingel!







Här kommer lite utlovade bilder från bröllopet...... Det tar sin lilla tid med mig kan jag lova....inte den flitigaste bloggerskan för tillfället (precis som jag nånsin varit det ;)
Jag lovar att det kommer bild på självaste brudparet också vid ett senare tillfälle.......snart hoppas jag.
Svägerskan och hennes man gifte sig i Kungsholmens kyrka och Molly var den sötaste brudnäbb som jag skådat (hon ser rätt nöjd ut själv enligt bilderna:)
Julia sjöng från hjärtat direkt till kärleksparet och även hon kunde känna sig nöjd med sitt framträdande. Maken var ju snyggast på hela festen (klädd i frack dagen till ära!)
!Men mest nöjd var jag och maken att vi hade övertalat "hamma-hamma" (gammelfarmor) att följa med på bröllopet. Trots det sorgliga vi var med om i sommar med min svärfars hastiga dödsfall så kunde vi samla på oss fina minnen i samband med bröllopet och det var nog det finaste vi kunde ge till Hildur (gammelfarmor) för att ta sig vidare i sorgen......
Lovar bättring även denna månad ;)
Stora varma kramar från mig!


4 kommentarer:

Unknown sa...

Så söt brudnäbb! Det är ju så mysigt och fint med bröllop. Ha det så gott. Kram Lenita

Tidsmästarinnan sa...

Hej!
vad roligt att få kika på bilderna, helt underbart fina är ni.
Kram
Susanne

Graadskan sa...

Söta Molly! Så modig hon är som vågar sjunga på ett bröllop!

Shoppa, shoppa varje vardag och så varje helg - det tycker jag är kul! Hihi!
Jag ska till london om ett par veckor, så jag får nog dock börja spara på slantarna... Men brickan kommer kanske in igen?

Ha en fortsatt fin vecka!
Kram!

Tina sa...

Hörde S gjorde en "klädkupp"...;-)