söndag 14 november 2010

Fira vår älsklings pappa!



Här har vi bjudit vår älsklingspappa på en riktig söndagsfrukost med paket och allt. Eftersom min pappa och vår älskade farfar/svärfar inte längre finns med oss så ägnar vi dem en varm stor tanke idag!
Helgen har varit allt utom lugn och fridfull och dygnets timmar har svårt att räcka till för mig så är det ännu glesare mellan inläggen.

!Iveckan fick jag ett bakningsryck så det blev hallonmuffins med vit choklad och en hederlig sockerkaka. Det var så skönt för hjärnan att koppla av med något annat!

!I butiken så har det varit värsta julstämningen/ruschen. Tette och jag jobbade järnet i fredags och gårdagen var det precis lika mycket kunder så Linda och jag slet som djur men kul var det!
Jag hann bara hem och lasta bilen och sedan var det Mollys disco på schemat. Det var närmare bestämt 35 härliga 9-åringar som svängde sin lurviga!! Åhhh vad jag skulle vilja vara 9 år för en kväll och ta del av partystämningen som rådde :)) Vi var nog hemma vid 21:30 efter att ha städat popcorn och ballongrester.........


!!Eftermiddagen ska vi till min morfar och äta tårta eftersom han fyllde år härom dagen. Han ser inte en dag äldre ut än 65 men fyllde 84 bast!!


Sedan hoppas jag att jag hinner ut och plocka lite enris & granris och fota lite från butiken men de som känner mig vet ju att jag är en liten tidsoptimist!

Ha det bäst och njut av att fira pappa på ett eller annat sätt......
Stor kram Carina

1 kommentar:

Unknown sa...

Mmmm..ser mumsigt ut det där! Låter som att du har fullt upp. Ha det gott o sköt om dig. Kram Lenita