torsdag 4 november 2010

Höstmys!













Igår blev det mycket gnäll men idag känns det mycket bättre! (tack och lov) Vädret ute får symbolisera dessa underbara bilder. Jag älskar fårskinn och bilderna i från denna katalog är ju så säljande att man vill ha minst ett fårskinn i varje rum.
Vi säljer dessa fårskinn för 995:- och vi har även sittpuffar och runda stolsdynor i skinn. Mina favoriter just nu!!
Idag har vi kvällsöppet till kl.21 och ni är varmt välkomna in och kika på allt fint som finns i butiken. Det är Julia och jag som jobbar kvällsskiftet.
Imorgon kommer Karin & Daniel och Bullerbybarnen på middag. Det ska bli så himla mysigt!
Lisbet, om du läser det här inlägget så tycker jag att du kan kolla med maken om ni kan komma och käka också. Det skulle vara så himla nice! (det är första gången jag bjuder någon på middag via bloggen ;))))) jag skulle även vilja bjuda er alla som lämnar söta kommentarer för ni är så himla snälla!!
!Ha en skön All Helgona helg!
Var rädda om varandra.
Kramelikram Carina

4 kommentarer:

Graadskan sa...

Jag hade mer än gärna kommit på middag till dig! Synd att det är så långt...

Fårskinn är så underbart mysigt! Jag skulle kunna ha det överallt!

Kram Camilla

Musqot sa...

Vilka härliga höstbilder och fårskinnen ser så mjuka och gosiga ut!
Hit kommer jag att surfa in fler gånger;)
Hälsningar
Musqot

Tantbruns sa...

Bilderna påminner mycket om ert skyltfönster som ni har nu...det är lovely...helt i min stil.
Tack så mycket för din hälsning den värmer:-)
Kramen A

Joyforhome sa...

ja vilka säljande bilder ;) en fårskinn är väl aldrig fel. Speciellt inte nu när det är så kyligt och kallt på golvet


Kramar Malin