söndag 14 november 2010

Älskade badrum



Det var ett tag sedan jag visade mitt badrum. Det saknas fortfarande en del prylar men vi har inte hittat de rätta sakerna så då får vi vänta.....men det ska nog "pimpas" lite inför jul. Lite nya röda handdukar och lite nya doftljus (har fått PB homes Cinnamon ljus!! till butiken) och någon ny krukväxt kanske... Igår hann jag inte allt på min lista så nu måste jag skärpa mig! Jag behöver ut och hitta lite enris för kommande kransar och granris. På lördag blir det julklappsinköp för maken och min del! Det är lika bra att göra klart det mesta innan ruschen sätter igång....
Idag står det vinterdojjor på agendan eftersom Molly har växt ur alla sina skor :(
Ha en skön vecka!
Kram Carina
PS. Nu har jag äntligen fotat skyltfönster så det tar sig.....kanske ett inlägg senare i veckan:))

3 kommentarer:

Lobben sa...

Det är ett väldigt vackert badrum ni har.

n o r d i n g å r d e n sa...

Milde tid, jag skulle kunna mörda för ett sådant badrum, såååå jäkla snyggt inte klokt, hur tar du dig ut i tid om mornarna från det???!!

Nu har jag dammat av dina julhjortar, de är lika fina år , jag älskar dem!! Mari.

Annas Lycka sa...

OMG!!!! Vilket underbart badrum!!!

Som hämtat ur värsta inredningstidningen ju. Suckar hon avundsjukt!!

Ha det gott vännen! Anna