onsdag 3 november 2010

Vacker som en dag!

Har man lovat så har man ;) Här kommer bilden på självaste brudparet. Min svägerska ( bruden) Anna strålade av skönhet och lycka denna dag.

Nu dags för lite självömkan:
Det är mer vad man kan säga om mig denna dag!! PMS är vad det heter egentligen och humöret är verkligen inte på topp. Jag går mest och tycker synd om mig själv och tycker att jag inte hinner med någonting. Ja, det mesta känns som att bestiga Mount Everest (omöjligt uppdrag)
Jag hinner inte med här hemma, hinner inte med barnen, hinner inte med allt pappersarbete, hinner inte med det som jag ska göra i butiken, hinner inte med mig själv, hinner inte med att umgås med vänner och allting annat som jag inte hinner med....... Jag brukar inte gnälla så ofta.... men ni vet känslan av att inte hinna med och vart man än vänder sig så ser man nya saker som inte hinns med. Dammråttorna är så stora att dom kan äta en till frukost.......
Nä, nog med gnäll!! Det här ska vara en trevlig läsning för er som tittar in till mig och i vanliga fall är jag rätt trevlig ;)

Nu ska vi iaf. göra jul Kardemumma hela helgen och jag lovar att det är värt ett besök på måndag !!

PS. PMS går tack och lov över och då känns livet helt OK igen!


Kram från en
"Inte så nöjd med livet idag"- Carina

1 kommentar:

kicki sa...

Hoppas din dag blev bättre vad den led..Usch, vi har väl alla sådana dagar. Kollade bilder på din blogg och slogs av att du hade ju samma "Odd Molly" stil för 25 år sedan. Snacka om att vara före sin tid-kul!