tisdag 28 september 2010

Njuter av en vacker tisdag!



Här strålar solen varje dag och man bara samlar på sig energi och ljus. Det kan ju behövas för kommande månader. Idag har det tapetseras på Kardemumma. Det blev en ljusblå PiP tapet med både prickar och rosknoppar.
!
Själv stressade jag på för att åka ner att snoka lite men har man inga nycklar blir det ingen tjuvtitt :(
Jag tar det imorgon istället. Ni vet väl att om man väntar på något gott väntar man alldeles för länge :))
!
Nu ska slappas i soffan och spana in Idol och det är ju ett tacksamt ämne även för en mycket tondöv Carina. Men tycka och tänka kan man ju göra för den delen!
Sen ska jag kolla in alla fina inlägg som jag har missat den här veckan!!
!
Imorgon kommer en noggrann rapport från röjningen i Mollys rum (det behövdes nästan en liten bulldozer nästan)
!
Kram Carina

2 kommentarer:

Anne-Li sa...

Carina! Du har världens bästa jobb.
Hoppas inte tiden som sjukskriven tar kål på dig. Och vilken mysig blogg jag hittat till=)

Många kramar Anne-Li
Hälsa familjen!

Vitt hus med svarta knutar sa...

Det äääär verkligen ett underbart höstväder. Jag försöker samla på mig så mycket ljus jag kan.

Vilka söta glasassietter i det gamla diskstället.

Ha det så fint!
Kram,
Regina