onsdag 8 september 2010

Japanskt plommon!

Jag måste bara tala om att ljuset som inhandlades i Uppsala doftar underbart och det säger jag oavsett om japanska plommonträd doftar så eller inte när de blommar :)
Molly hade det tänt när hon badade sist och både hon och hennes 14 Barbiedockor gillade doften skarpt!
!
Här går livet i sakta mak och man skulle kunna tro att jag är både doppad i tjära och fjädrar för både knopp och kropp rör sig sakta. Jag tror varje dag att jag ska hinna göra så mycket lyxigt och onödigt (som att blogga, vila, hälsa på kompisar , besöka andras bloggar.....) men vad hinns med då?!
!
Inte mycket för jag blir trött på en endaste gång och vill bara gå och sova middag....Idag var jag ner och hälsade på Tette och Lena på Kardemumma och dom höll på packa upp den ena roliga kartongen efter den andra.....jag avis....näeeeeee inte ett dugg ........
!
Till veckan ska jag på återbesök för att plocka stygn och fixa nytt gips till den vackra staden Uppsala!
!
Var det någon som såg den skönsjungande gotlänning på Idol som bodde på en båt???
Både vacker att lyssna på och att titta på! Det är en bra kombo ,tycker jag ;)
Ha det gott allihopa!

Inga kommentarer: