måndag 13 september 2010

Alltid på måndag!

Varför vill man alltid börja sitt nya liv på en måndag?? Jag var inne på en mysig blogg och hon skulle minsann börja sitt nya liv på tisdagar nu förtiden! En underbar tanke att vara så flexibel :)
!
Jag har egentligen inga problem att börja på måndagar men jag slutar alltid alldeles för tidigt , typ tisdag eftermiddag ;) och då har jag redan "glömt" hur jag tänkte på måndagen. Tyvärr kan jag inte skylla på gipset denna gång för detta fenomen har jag dragits med lääääänge!!
!

Helgen har varit lugn och skön. Julia och hennes kompis bakade en vansinnigt god morotskaka i går!! Så jag börjar nog mitt nya liv på en tisdag denna vecka också ;) Hur som helst tog Julia dessa underbara cupcakes bilderna på Formex och vill man inte bara hugga tänderna i sådan mumsbit!! Dom var dock preparerade på mässan med div. sprayer för att hålla sig vackra under alla mässdagar!!Det var väl himla synd ,tyckte vi!
!
Jag har precis bokat sjukbussen ner till Akademiska i Uppsala och det går härifrån 06:10 (HUA,vilken hemsk tanke att kliva upp så tidigt!!)
!
!Det blir att sova på bussen så gott det går :)
!
Det ska bli mysigt att åka ner till Uppsala igen för jag gillar verkligen den staden. Den andas genuint blandat med perfekt shopping ;)
!
!Kram från enarmade damen!

1 kommentar:

Joyforhome sa...

hihi underbar tanke faktiskt :P ja varför inte en tisdag?

Kramar Malin