måndag 10 maj 2010

Vacker interiör!

Underbar miljöbild från Sheperd. Dom visar otroligt många snygga bilder som jag gärna skulle vilja flytta in i. Här har helgen varit smått kaotiskt!
!
Vi började bra med att röjja i trädgården hela lördagen och grillade gott på lördagen. Molly hade kompis som skulle sova över. Jag vaknar mitt i natten att någon skriker mamma! Då hade Molly fått magsjuka och kräkts ner hela sig och tack o lov så klarade sig Louise. Henne bäddade vi nytt till inne Julias rum och fick henne att somna om. Molly och jag var vaken till 8 på morgonen och när vi till slut somnade av utmattning så vaknade jag vid 1-tiden och var allt utom utsövd!!
!
Men jag fick tillbaka lite inspiration fram mot eftermiddagen och Molly mådde bra resten av dagen. Idag har hon varit hemma och vilat och imorgon blir det skoldags för henne!
Tänk att jag hade en hel del energi kvar till städning idag också! Puh,vad skönt att få beta av lite på den där "måste-listan". Inhandlade en hypergullig liten klöverväxt som ska planteras i badrummet snarast!
!
Ha en skön vecka allihopa!
Tjingeling!
Carina

1 kommentar:

Handplockat sa...

Men härliga qwinna =) jag ska skynda mej och hälsa det till maken =) Hua så skönt att magsjukan vände direkt för sockerpumlan Molly =)

Himmel vilka handukar i förra inlägget OTROLIGA (var har du hittat dem? ;) vill ha BEHÖVER ;)

Idag är det två veckor tills jag och barnen åker till huvudstaden (jag ska på kurs den 26:e) och den 27 lyfter vi mot ;) semeter... Uffe är hemma och jobbar (och njuter av att vara flygrädd)
jag har nog aldrig varit sådant BEHOV av semester som NU

Hoppas ni har det bra
ska du vara ledig "kläm fredagen"?
DET SKA JAG har inte putsat fönster och krattat färdigt ännu ;)
så det blir en bra helg torsdag -söndag

kramar i massor