lördag 8 maj 2010

Underbara handdukar!





Jag måste bara få visa dessa underbara handdukar! Vi har nyss fått hem dom till Kardemumma men dom säljs som smör i solsken, så skynda in du som är lite sugen!
Finns det nåt fräschare att få hänga fram nya kökshandukar när man har storstädat? Dessa söta skapelser ligger och väntar på att bli "framhängda" när jag har storstädat!
!
Igår var jag och lyssnade på Mija Kinning. Det var massor med folk där (skojjigt) och hon berättade om sitt tänk när hon tar sig an nya projekt. Hon utgår alltid ifrån de som bor där och hur det ska fungera bäst för dom i det nya hemmet. En mycket sund tanke tycker jag!
Jag gillar henne för hon kontruerar mycket platsbyggt och speciallösningar. Hon är inte rädd för att lägga golv,klinkers etc. Men framför allt, syr hon som en gud och har en fingertoppskänsla när hon väljer tyger, tapeter och andra material till de hem hon förändrar!
!
!Carin hade med sig bilder på ett nytt projekt och fick lite nya idéer och framför allt inspiration!
Och jag fick tips på en skjutdörr som jag vill göra mellan kök och tvättstuga!
!
Ikväll ska vi och äta gott med familjen och Tette (ja, hon är ju i och för sig en del av familjen ;) på Stadtshotellet. Dom kör 50% på hela menyn och då kan man testa sig igenom en 3-rätters!
!
Ha en riktigt skön helg allihopa!




2 kommentarer:

julia steggo sa...

vilken fin blogg du har mamma!
du har blivit duktigare än mig på att fota på senare dagar! puss & kram.

Graadskan sa...

Hej vännen!!

Underbara handdukar! Fast jag tycker snart att du borde SLUTA visa allt fint som vi långt-bort-boende plågas av att se...
Nejdå, jag skojar bara, visa gärna MER! Jag skulle gärna vilja se mer helhetsbilder från din butik. Kan du sätta upp det på "att göra"-listan?

Jag ska nu omedelbart maila dig om de fina banden. Hoppas du har några kvar...

Nu har jag förresten startat min nya blogg, www.heltiminsmak.blogspot.com.
Välkommen att hälsa på!

Kram Camilla