söndag 2 maj 2010

Kolla vad jag hittade!!



Berättade för ett tag sedan att jag var upp på vinden och rotade. Då hittade jag denna pärla som inhandlades för ett antal år sedan för 150:- på någon auktion..... Jag gillar den helskarpt även om inte världen ser ut så här längre!
!
Det har gått jättebra att vara 5-barnsfamilj (barnvakt åt syrrans barn) men maken och jag var helst slut igår kväll :) Vi är nog inte så vana vid att vara storfamilj!
!
Idag blir det kalas hela dagen hos min lilla syster. Det vankas langos har jag hört.....
Hon ska få två må-bra presenter idag (vilken tur att hon är in så sällan och kollar min blogg!!)
!
Nu ska jag fixa mig så vi kommer iväg för sedan ska det krattas hos Steggo-Uddh och senare ikväll ska jag svara på alla fina kommentarer jag får och besöka alla som jag blir glad av!
!
Njut av söndagen och var rädda om er!
Kramar i tusentals!

8 kommentarer:

Graadskan sa...

Vilken UNDERBAR jordglob! Det har läge stått på min önskelista, men det är svårt att hitta gamla och de flesta nya är så plastiga och grälla i färgerna... Lyllos där!

Du SKA förresten få höra mer om USA. Saken är den att jag håller på att starta en ny blogg, som snart är klar. Är så trött på min gamla och kände att jag ville starta på nytt! Jag hojtar givetvis när den ÄR klar!

Jag mailar dig inom kort angående banden, jag vill GÄRNA ha!!!!

Ha en skön söndagkväll!!
Kram Camilla

Graadskan sa...

Hmm... "Undrar varför det står "Välkommen hit" och inte "Graadskan"?!?!?!?!

Tantbruns sa...

Vilken läcker!
Kram A

Stjärnor & Champagne sa...

Langos, gud så gott...Hoppas att din lillasyster är "piggare". Jordgloben, underbar...Näe världen ser ju inte ut så längre tyvärr. Steggo-Uddh???? Psst lampskärmen finns i vitt hihi...
Kramkram Anne

n o r d i n g å r d e n sa...

Nej men gud vilken läcker gammal jordglob!!! Så dekorativ och bara sååååå "inne" ! Grattis till vindsfyndet!!!! Mari.

Västbacken sa...

Det går bra i butiken men januari och februari kunde jag haft stängt ;)Nu blir det mässa och marknadsföring. Kanske får man sälja lite också. Vi ses väl i Danmark?

kram

Stjärnor & Champagne sa...

Asgarv...Nu förstår jag/ Kramis Anne

Sara Mårtensson sa...

Hejsan!
Tack för din kommentar!
Jo.. det är rätt bra men det hade även kunnat vara bättre :-)
Men man ska inte klaga.. Nu är det ju inte så länge kvar heller.
Jag längtar också efter våren! Vi har alldeles för mycket snö här :-(
Superfin jordglob! Är så roligt att göra fynd i sina egna gömmor, sådant som man glömt bort.
Ha en fin fortsatt vecka!
Kram Sara