måndag 17 maj 2010

Mårbacka kärlek



Jag börjar veckan med att visa ljuvliga Mårbacka. Bilderna har jag tagit hemma hos Karin som verkligen frossade i dessa ljuvliga blomster.
Väcker inte dessa vårkänslor så säg!!
!
Den här helgen har det verkligen exploderat ute i naturen. Helt plötsligt har man gått från den här beige/smutsiga årstiden till prunkande grönt! Riktigt härligt.
!
På torsdag ska jag och familjen på "matmässa" och då ska jag även hinna besöka Mobackes för att kolla in pelargoner och andra blomster :)
!
Sedan hoppas jag att jag får ett ton med energi för att ha lust att sy några nya gardiner!
Ha en skön vårig vecka!
Carina (på bättringsväg....)

2 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Mmm visst är våren fantastisk när den visar sig från sin rätta sida. Kram till dig / A

idacavallin sa...

Hej Carina!
Jag heter Ida och bor i Gävle. Men min mamma och lillesyrra bor i ljusdal så när jag besöker dom är Kardemumma ett måste! Var in hos tjejerna i lördags och då hittade jag bla ett matbord som jag föll för. Var ett vitt med plank som bordsskiva, brunt kantstött och en låda på sidan. kostade runt 3500 kr... Undrar om du skulle kunna lägga ut en bild på bordet på bloggen eller kanske mejla mig en så jag kan visa sambon och övertala honom att vi måste åka upp med ett släp=)
vore jättesnällt!
MVH/Ida

ida_cavallin@hotmail.com