onsdag 30 december 2009

Iskall vinter och snart nyår!

Den här bilden får symbolisera de iskalla vinterdagar som råder här för tillfället. (bilden som jag har lånat ser dock varm och skön ut) Imorgon är årets sista dag och det innebär i första hand inventering för min del och sedan är jag , maken och vår minsta partypingla redo för årets mingelfest hos vänner. Någon fyller väldigt jämnt denna dag, så ett stort grattis till denna snygging! Efter arbetsdag så ska vi ta en fördrink hemma hos B och H för att gå tillsammans ner till festen och jag hoppas till Gud att det är något mildare än minus 23. Det blir liksom något lättare med partydressen då. Jag hoppas att det hinns med ett inlägg imorgon men om jag inte hinner vill jag passa på att önska alla jag känner "Ett härligt gott nytt åt!"
Iskalla kramar C

3 kommentarer:

Annas Lycka sa...

Men jag har ju sagt det förr och säger det igen.....När skall du öppna nätbutik!! Du verkar ha de finfina saker i din butik!!! Suck...


Ett riktigt gott slut och nytt!!! Kram Anna

Hemma hos Klara... sa...

Gott Nytt År!!
Ja, kallt är det men det är lite mysigt också tycker jag :)

Kram Helena

n o r d i n g å r d e n sa...

Gott Nytt 2010 önskas från Nordingården! Du har mail! Mari.