söndag 27 december 2009

Jul i vårt hus!








Igår hade vi öppet i butiken. Det var otroligt mycket folk i farten. När jag kollar in dessa bilder som är tagna innan julhandeln så ser jag hur mycket prylar vi har sålt!
Maken och jag var ner på juldagen och röjde i butiken. Jag ställde i ordning ett Nyårsbord och plockade ihop julsakerna till ett bord.
Ikväll ska jag ner och förbereda Jul rean. Vi har halva priset på utvalda julsaker med start i morgon. Det finns en del godbitar kvar att fynda!
Men nu först ska jag ut och promenixa och sedan blir det snöskottning!! Herre gud vad med snö vi har fått. M och hennnes kompis är ute och åker spark!
Tjingeling så länge!

3 kommentarer:

Tin sa...

Ser ut att vara så mysigt i butiken! Synd att man inte bor i närheten.... Hoppas att ni får riktigt mycket kunder nu i mellandagarna så ni får sälja massor! :D
Kram Tin

Florist-javisst sa...

Vad mycket fint ni har! Var ligger butiken? Har ni någon webb-butik?
Jag som undrar heter Maria.
Kram

mek73 sa...

Några av dessa zinkhus bor ju hos mig nu och vi trivs så bra tillsammans.