fredag 18 december 2009

Önska av tomten!


Den här boken kan jag varmt rekommendera. Den säljer vi på butiken och den är fylld med många vackra bilder. Kan vara något att önska av tomten.....
Det är iaf en otroligt vacker bok att ge bort och att få såklart!
Idag har vi haft schweinkallt (ca.27 minus) nog för jag önskade snö och vinter men jag ville ju inte ha en ny istid!! Det har varit bra fart i butiken idag, det gick iväg en matgrupp också och det är ju alltid skoj!
Vi har fått påfyllnad av en del varor också. Det kom en hel del nya mysiga ordspråkstavlor idag!
Gårdagen med tjejjerna var lyckad, vi testade en del nya julöl och julcider samt smaskade i oss en del gosaker! Alltid kul att träffas barta så där mitt i veckan. Nu ska jag alldeles strax iväg och sola en stund så jag ser lite piggare ut. Imorgon bär det av till Växbo krog på julbord. Det blir ett inlägg om detta också i morgon....
Idag kom Kardemumma tjejjernas julklappar..... jag tror dom kommer att bli glada över sina presenter ;) Jag tycker själv att jag har kommit på så fiffigt i år.....fniss...fniss.
Ha en skön fredagkväll!
Isiga kramar från C

1 kommentar:

Signe 1 sa...

Tack för titten hos mig så jag hittade hit:-)! Vilken superfin blogg du har!

Ha en fin lördag, kram Sofia