måndag 28 december 2009

Favorit märke Canada Snow!


Jag gillar verkligen Canada Snows skor. På Scorett har de massor att välja på. Ifjol blev det ett par höga kängor med snörning och i år blev det den snygga vita mössan med röd logga.
Skulle gärna vilja ha den röda kängaorna på bilden och understället som Anna Sahlin visar.
Annars har jag mest bott i mina grå stickade UGG boots som är hur sköna som helst!
Nä, nu ska jag ut i kylan och promenixa innan det blir för mörkt!
Bytte med maken så det blir jobb imorgon istället!
Ha en härlig eftermiddag denna vinterdag!
C

3 kommentarer:

Västbacken sa...

Hihi, jag var ut på lunchen idag och kollade lite på stan och pekade på ett sådant där underställ och sa till min kollega att jag vill ha ett sånt.

Kram

Ingrid sa...

Jag har dom röda kängorna. Fick dem utav maken för några veckor sedan. Har just gjort ett inlägg som inte är publicerat om just Canada Snow. De har så himla mycket fint.

~Livet i byn

Sjöboden sa...

Det var ett nytt märke för mig, supersnyggt!

kram C