måndag 14 december 2009

Äntligen snö!




Min önskan slog in; det har snöat hos oss idag! Jag blev så himla glad att se dessa vita flingor segla ner över marken. När jag hämtade minstingen M så var de ute på fritids och lekte. M var helt lyrisk och alldeles rosig om kinderna. (det hör till saken att min minsta inte är någon utetjej utan sitter helst inne och pysslar) Ikväll fick jag extra energi och bakade pepparkaksmuffins som ska bli ännu mumsigare med cheesecakefrosting.
Hann otroligt mycket tråkigt på butiken idag. Jag tog nämligen tag i reklamationshögen som har växt under den sista månaden. Nu är det gjort iaf.
Kvällen har jag suttit med varm glögg i handen och mumsat på choklad/kanelmandlar och dessutom blivit varm i hjärtat när jag kollat på alla underbara vardagshjältar i TV4. Inte ett öga var torrt under de inslag de visade!
Wow! Vad många inlägg jag hinner med nu då helt plötsligt......
Vita snöiga kramar C

7 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Hallå vännen...Vad mycket fint du visar, suck. Jag har varit dålig överallt, hinner bara kommentarerna jag får och inte alla andra som jag också vill in till. Jaja det kommer tid....Låter som att du har haft en härlig kväll.
Krma till dig/ Anne

Hem och Lycka sa...

Mums, vad gott det lät, gjorde såna förra året och det får nog bli en repris tror jag.

kram

Lilla huset på prärien sa...

Reklamationshantering, jag håller med, det låter inte så kul. Men sådant måste ju också fixas såklart...

Vad fint ni har det! Och vilken fin tavla du fixat till i förra inlägget! För det var väl du som hade pysslat eller?

Kram Jenny

HAGENS VITA VARDAG sa...

Så mycket fint du visar i din gulliga blogg! Härliga bilder och härlig inredning..

Ha de gott
Kram Anna

Fröken Fräken sa...

Snö kan visst ha helt olika effekt! Jag blir mer trött av snön och undrar om man kan få gå i ide som igelkottarna...?

Graadskan sa...

Vilka fina ljus! Fast du vet att det inte varit fjärde advent ännu, va? Hihi...

Vi har också fått lite snö. Dessvärre försvann den snabbt igen... Hoppas på ny innan jul!!

Kram Camilla

n o r d i n g å r d e n sa...

Hallå där, så mycket lockande och inspirande foton i din blogg och ja tack! Jag vill gärna köpa av dig! Vi kan väl ta konversationen per mail, jag hittar ingen mailadress till dig, kan du skriva mej? Jag har min adress i sidan på min blogg. Tack så mycket så länge och skön advnetstid, hoppas vi hörs snart!!! Mari.