onsdag 23 juni 2010

Sommarkuddar!





Jag kan ju visa mina nya sommarkuddar iaf. Om jag ska invänta sommar och sol så dröjer det nog ett tag :) Ännu en dag med bakväder och en skön promenad . Här ska bakas pollymuffins (hoppas att Pollygodisarna räcker, för maken hade tydligen varit sugen i natt framför TV:en!!!)
Blir man inte hur glad som helst när man hittar en halvtom påse med nåt som ska användas till bakning!!
!
Ikväll ska Tette och jag hälsa på hos Ellen och hennes nya hus. Det ska bli jättespännande och se vad dom har pysslat med och senare ikväll måste jag nog börja packa lite grann!!
Ha en skön dag!
Kram Carina

2 kommentarer:

Lilla huset på prärien sa...

pollymuffins...?! det låter himla gott! inget recept? eller har det kommit tidigare kanske...

underbara kuddar du visar! hoppas sommarvädret kommer snart så vi får användning av våra uteplatser något.

kram jenny

Jenny sa...

Hej Carina!
Mmm, vadg gott med Pollymuffins, det har jag oxå bakat en gång:)

Jättefina kuddar, passar perfekt i däckstolarna!

Ha en trevlig midsommarhelg!

Kraam Jenny