onsdag 9 juni 2010

Ljuvliga sommar!


Vad håller jag hus nu för tiden?? Dagar och kvällar svischar förbi i rasande tempo. Och bloggen har jag minst tid för just nu ,tyvärr! Igår kväll var det dags för den årliga knytisen hemma hos Marie och hennes underbara hus direkt vid sjön! Vi hade en jättemysig kväll med alla mysiga brudar men vi saknade Lisbet jättemycket!
Maries dotter hade gjort en cheesecake med en pistagebotten ( behöver jag nämna att hon har studerat vid Grythyttan och kan sin sak!!)
!
Idag kom Mollys kläder från Pompdelux och hon var så fin i alla kläder. Och mamman var nöjd med alla inköp :) Och Molly har även förhandlat till sig ett par examensskor med kilklack!
!
Imorgon är Mollys sista dag och då ska hon lämna ett fint minne till sin underbara fröken. När jag skrev på baksidan på Erikas tavla så kom mina tårar. Huuu, vad jobbigt det är att skiljas åt och säga farväl .
Men livet är fyllt med nya möten och händelser så det är bara att blicka framåt!
!
Och kom ihåg gott folk ! True friends leave footprints in your heart......

1 kommentar:

Gumman sa...

åååhh vad fint det va med flaskor i trädet... verkligen eget:-)