fredag 25 juni 2010

Glad midsommar!




Jag vill önska alla en riktigt mysig midsommar med en magisk sommarnatt. Sånt ljus som man bara hittar här hos oss i Norden. Själv sticker jag till Turkiet med min familj och landar i en becksvart natt men sedan ska jag njuta av värme och sol en hel vecka :)

Idag har jag bakat lite till Mollys kalas och planterat det sista. Fakturor har betalats och lönerna är insatta och allt är i sin ordning!
Tjejjerna på butiken har varit fantastisk duktiga denna vecka då det har varit kanonförsäljning!

Skoj,skoj....när jag kommer tillbaka ska jag vara laddad med ny energi och ta hand om alla sommarturister och alla vanliga kunder såklart!

Jag hoppas att hinna göra några inlägg under veckan och självklart ska jag berätta om resmålet och vad vi har haft för oss :)
-
Var rädda om varandra och stor kram!
Carina

Inga kommentarer: