söndag 20 juni 2010

Sista chansen att tävla idag!






Jag hade inte tänkt göra ett inlägg innan tävlingen var avslutat men nu blev det lite andra planer. Jag ville bara visa lite fler bilder från butiken.....och påminna att man har chans att tävla hela dagen idag också! Idag står det både arbete och nöje på schemat. Maken och jag ska ner till butiken och tömma den stora pallen från Miljögården och sedan på eftermiddagen kommer Karin med sin söta familj på mat. Då ska vi bjuda på langos och den berömda rabarberkakan som jag har tjatat om tidigare :)
!
Jag måste tipsa om en underbar film igen Dear John , som är en film av Lasse Hallström. Det är en vacker story med fina bilder. Fram med stora näsduken för sorglig är vad den är!!
Här i vackra Hälsingland så fortsätter det som vanligt med svenskt sommarväder. Grått och kallt, lätt blåsigt och ev. regn!! Är det inte underbart!! Jag är såååå glad att vi har bokat resan och tänker inte gnälla att det är ca. 45 grader varmt varje dag (!) utan njuta av det enorma värme som dom har varje sommar.
!
Här ska fixas och sedan kommer vinnare att dras runt midnatt!!
Spännande......
Jag håller tummarna för alla som har varit med och tävlat!
Kram Carina



4 kommentarer:

Nyanser av vitt sa...

Jag håller också tummarna :O)
Kram Agneta

Susanne sa...

Vilken underbar blogg du har!!

Tidsmästarinnan sa...

hej hej! hoppas du har haft en solig söndag, jag kikar in och håller tummarna jag med :-)
Kram!
Susanne

Sofhie E sa...

Vilken fin blogg! Lika fin som butiken =) Självklart vill jag också tävla - å vinna!