torsdag 17 juni 2010

Mina favoriter!








Nu blir det ett snabbt inlägg. Jag hade tänkt att visa fler butiksbilder men känner att jag måste gå och sussa! Jag visar mina favoriter på Kardemumma just nu! Rice gör de mest bedårande hängare och ljusstakar som jag går igång på. Dessutom har vi massor med fina förkläden från dom också.
!
Gillar ni förkläden? Jag älskar förkläden! Det blir ofta att jag sätter mig vid middagsbordet med förkläde på....fastän vi har gäster....och då är det ju ett plus om man har ett fint förkläde på sig ;)
!
Ikväll har vi haft sommar kickoff inför allas semestrar och käkat gott på Condis. Det var jättemumsigt och massor med flams och skratt! Hur mysigt som helst...
Jag var och hämtade upp Tette och kollade in allt fint hon hade fixat med!! Glömde jag kameran eller!!!! Men nästa gång jag ska till henne och fika så ska det fotas där :)
!
Imorgon har jag säljare på besök tidigt!! Så här måste hoppas i säng nu! Lite skönhetssömn så det blir bra inköp!
!
Tack snälla gulliga Irene Hylander som tycker att vi är den bästa butiken i det senaste numret av Järvsö magasinet!!! Det värmde gott i ett inredningshjärta!
Jag vill bara påminna om min tävling som pågår tom. 20/6!!!
!
Och ni , maken blev mäkta imponerad av mitt trädgårdsarbete :)
Sov gott med er allihopa


Inga kommentarer: