måndag 28 juni 2010

Hamnen i Marmaris

Marmaris är en väldigt gullig stad med många basarer att handla och pruta i! Det är ju dock lite jobbigt i den här värmen. Men vad gör man inte för lite god shopping! Tjejjerna njuter av att få handla och göra bra affärer. Vi har ätit fantastisk god turkisk mat. Deras lamm är ljuvligt och det finns mycket färsk frukt. Vi fixar egen frukost i våran lägenhet. Det blir mycket turkisk yoghurt med honung och frukt. Det är en riktig lyx att få sitta i morgonsolen och käka!

Vi ska försöka att åka till någon av de ljuvliga stränderna här omkring snart!

Ha det gott!

Kram från en något vidbränd smula!

4 kommentarer:

a piece of happiness sa...

Jag ska nog härma dig där med Turkisk yoghurt, frukt och honung....mums.

Ha det fortsatt gott!

Liselotte

Anonym sa...

Njut av ledigheten med familjen borta från vardagen.
NU undrar jag en sak, ser på bild med underbara kuddar en där det står ÖGONSTEN på.
Nu är det så här att min förskola heter Ögonstenen och håller just nu att bygga nytt och vad vore mer läckert än dessa kuddar.
När du kommer hem kanske du har tid att berätta hur jag kommer i kontakt med dessa kuddar.
Hälsar

Lena i Kalmar
lena.idbrant@telia.com

Jenny sa...

Hej Carina!
Åh vad mysigt det ser ut i Marmaris!
Ha det nu riktigt gött:)

Kraam Jenny

Butiken Handplockat sa...

Hej snyggo hoppas ni njuter för fullo =)
jag jobbar på och är i bokningstagen!!!!
bokar Formex och snart Formland!
;) ska du med =)

Lotta ska inte på Formex och jag kanske åker ENSAM för första gången åker ni alla tre till formex eller?

Slå mej en plig när du landat hemma och har tid
NJUT NUUUU