tisdag 1 juni 2010

Mitt senaste inköp!




Det är inte så ofta jag "klickar" hem kläder från nätet men denna skapelse är en sådan "klickning". Den hittades på Provrummet . Förra sommaren klickade jag hem en svart jumpsuit till Julia och tyckte dom hade schyssta saker till bra priser. Dessutom var dom snabba och smidiga att handla av. Bara ett tips sådär!

Jag gillar nämligen att gå i affärer och känna , klämma och prova samt chittchatta med personalen. Så det blir inte så himla ofta jag handlar på nätet men det händer när något känns så där lite extra! Som den här tunikan som hade så otroligt söta detaljer för endast 398:- inkl. frakt. Det har varit lite mycket åt mig nu men imorgon utlovas tävling!! Imorgon är en speciell dag så wish me luck och jag berättar mer detaljer i nästa inlägg! I dagens tidning var "min artikel" med och jag ska försöka länka den imorgon när jag har mer tid!!

Stor kram på er alla och tack snälla ni för söta kommentarer!

Carina

2 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Carina!
Jättesöt tunika!
Hoppas det gått bra idag med vad det nu var du skulle göra;)

Ser fram emot din tävling, där är jag gärna med!

Kraam Jenny

kardemumma sa...

Nu är det tävling på G!!
Kram Carina