lördag 19 juni 2010

Snart semester!

Idag har det varit mycket snack om bröllop både lokalt och på riksnivå :) Tette var festfin idag dagen till ära när vi jobbade och jag hade valt vitt :) Vi firade såklart med bakelse med vit chokladmousse och hallon. Jag hann precis hem till vigseln och Victoria lyste av lycka (ja, även prinsen!)
!
Jag visar ett axplock från butiken idag fast jag helst hade viljat hitta roliga bröllopsbilder. Till veckan går jag på semester men det blir nog tidigast på tisdag. Imorgon ska det tömmas en pall så det går lättare för tjejjerna på måndag och hela måndagen går åt till löner/semesterlöner och göra klart bokföring samt alla mail som ska skickas (men ska det njutas av ledighet).
!
Vi åker ju redan på midsommarafton så det ska packas och fixas denna vecka också. Nu är taxfreen förbeställd iaf.
Jag längtar att få åka till sol och värme och bara lägga mig ner på vilstolen och ladda batterierna!
!
Imorgon ska det dras 2 vinnare till min tävling!

Jag hoppas att jag hinner runt och lämna lite goa hälsningar hos er för nu var det länge sedan igen!
Stor kram Carina

Inga kommentarer: