torsdag 10 maj 2012

Tjejkväll.....och modevisning!


Godmorgon alla söta! Här gör jag mig redo för en 12 timmars arbetsdag :)) Terese befinner sig på semester i Turkiet och det är mig ni träffar idag och ikväll! Jag ska fixa lite inför kvällen tjejkväll (tips på kloning skulle tas emot tacksamt!) För jag ska styra upp att göra snittar/hålla koll på Julia och Lindas ombyten (men det tror jag dom fixar utan mig) Det ska låta lite extra också.....
Igår kväll packade jag upp underbara långhalsband med tassel i massor med färger. Ni som missat dessa måste kolla in dom nu! Så supersnygga inför våren/sommarens outfit!
Sedan fick vi smartphone väskor i mjukaste lammskinn , dom kom i svart & brunt!
Lite nya blusar som kanske ägarinnan har på sig idag, vem vet?!
Ja.som sagt stort Välkommen in alla kunder som jag nyligen sett till och kunder som inte har kollat in hos oss på länge!
Tjingeling!
Carina
PS Modevisningen i Centrumhuset börjar klockan 19:00 och tjejkvällen håller på till 21:00

Inga kommentarer: