onsdag 16 maj 2012

Finaste våningssängen......



Godmorgon alla fina därute! Jag är så glad för att jag har hittat den finaste våningssängen ever.....och den passar perfekt till den lilla stugan där flickorna kommer att bo och även våra gäster. Det kommer att kännas helt rätt att ha många sovplatser att erbjuda och att det blir fräscht och funktionellt!
Planeringen är i full gång....iaf i huvudet....och sedan om våren kunde komma med lite värme så vi kan börja måla lite grann. Det kommer att gå åt en hel del vit färg :)
Igår var jag till min söta massör och det blev en hel del skratt.....hon och jag har samma humor....och är lite av samma skrot och korn ( om du frågar mig :) Hon hade som vanligt en del att bita i vid massagen. En rygg som jobbar och lyfter alldeles för mycket och vilar & stretchar för dåligt!
Någon mer som känner igen sig....??
Idag blir det lite ändrade planer....lite kontor och lite butik....sedan stallet....lite stress...
Men vad gör det när solen lyser!
Ha en skön dag!
Kram Carina
PS. Nu är Julia & Victor äntligen tillbaka från Gotland. Oj,vad vi har längtat!

1 kommentar:

UlrikaBorg sa...

Guud, vilken fin säng!!! Lite lätt avis blir jag. ;-)
Är helt säker på att det kommer att bli ett riktigt paradis där i er stuga & där många underbara dagar kan spenderas med nära & kära eller varför inte ensam... Mindfulness & sinnesro är 2 ord som kommer till mig när jag tänker på erat lilla paradisställe. Jag hoppas jag har rätt känsla... ♥
Kram Ulrika