söndag 13 maj 2012

Accentfärg.....



Bjuder på fler inspirationsbilder från läckra kök. Detta är så fräscht och vilsamt läckert. Vita väggar & golv och detaljer som är färgsprakande och med en röd tråd.
Jag har iaf hämtat igen mig från fredagens mingel som var vansinningt roligt. Det bjöds på god mat och trevligt sällskap med mycket skratt. Champagne, rött vin samt lite öl var ingen superbra kombination!! Men man mår som man förtjänar heter det visst ;))
Och mitt knä då?! Jag vet inte riktigt vad som är fel med det men ont gör det som tusan!
Det kanske så här det är.....utförsbacke och sedan ättestupan....åldern....eller....
Hur som helst så har mina sötnosar till syskonbarn sovit över här. Dom längtade efter sin moster....
Maken bjöd hela släkten på langos och tillbehör samt en god vitchokladkaka. Mat som passade hans fru mycket bra eftersom jag endast  intagit 2 stycken Coca-cola samt en ask Läkerol under dagen!
Idag har det varit en riktig slappardag med gott grillat till middag och nu väntas soffläge och film!
Julia har haft det strålande på Gotland med sin Victor (dom har varit på bröllop) och utforskar nu Visby!
Tusen tack Ulrika för att du försökte hjälpa mig med skjutsen igår! Det var så himla gulligt av dig!
Njut av söndagen för nu är det strax ny arbetsvecka!
Kram på er!
Carina

1 kommentar:

Handplockat sa...

Men kram tillbaka gullhumla
saknar dej
har ni åxåbörjat med kläder nu ?

Anna