fredag 18 maj 2012

Sommardrömmar!





Tänk vad många vackra och inspirerande hem man hittar på nätet när man surfar runt lite. Det jag kan glömma bort är att det verkliga finns människor som har dessa vackra sommar hem. Det är klart att man blir lite lätt avis. Underbara sommarställen med lägen som man kan dö lite grann för!
Jag samlar på dessa vackra bilder mest för det tillför vackert till mitt sinne och då kan jag göda mitt estetik.
Och för mig är det värt mycket. Låter säkert flummigt men jag tror det är en yrkesskada.....en bra sådan....
Jag tycker man ska hitta något som tillför något för själen och vad det är står fritt för var och en.
Jag har många sådana saker där jag försöker fylla på.....det kan vara att vara med dom så gör mig glad och får mig att skratta...det kan vara en lugn miljö som är en lisa för själen....som vårt sommarställe när man blickar ut över sjön....det kan vara höra min bästa älskade Stefan sova djupt....det kan vara Mollys bubblande berättelser om vardagen som påminner mig om barndomen....det kan vara att se Julia lyckligt kär och det bara glittrar av henne.
Jag är tyvärr en natur som lätt tröttnar och torkar ihop om jag måste göra för mycket tråkiga saker och då måste det hända saker....Då måste jag fylla på snabbt.....gärna en resa vartsomhelst....bara för att fylla på och få ett avbrott i vardagen!
Ha en alldeles underbar helg och jag hoppas den bjuder på mycket sol!
Kram på er alla!

1 kommentar:

Stjärnor & Champagne sa...

Hej vännen, long time no seeeeee!!!
Jag är urusel bloggare men jag tjyvkikar:) Tack för tips, skall jag komma ihåg om Florida:)) Ja vilka underbara ställen det finns , inte klokt. Det du visar på bilderna kommer jag ihåg från en tidning. Vilket ställe...Hoppas att allt är bra med dig/ Stor kram Anne