torsdag 17 maj 2012

Mina absoluta favoriter just nu!



Nu är jag redo för Gröna Lund och den stora staden! Molly har noga planerat vilka åkattraktioner som vi ska åka! De flesta är laddad med dödsångest enligt min mening men jag ska nog stå ut med en och annan bergochdalbana och nåt mer skojjigt som passar en gammal mamma! Tänk att man kunde åka allt förr utan att tänka att man kunde dö! Nu funderar man hela tiden på om dom är rätt servad och sitter verkligen alla bultar på plats och den där unge pojken som jobbar vet han verkligen hur man gör! Det säger mer om mig och min ålder än nåt annat! Ska verkligen bita ihop och vara en rolig & "ung" mamma imorrn :)
Jag passar på att visa mina absoluta favoriter just nu. Långa halsband som man kan ha fler än ett av! Jag har tre men är rådd för att jag snart kommer att öka på samlingen med nåt lite knalligare färg! Jag gillar dom stört mycket och dom passar till det mesta! Om du inte bor i närheten av Ljusdal så skickar vi gärna dessa halsband (fraktfritt såklart!!) Maila och kolla om din färg finns kvar. Halsbanden kostar 299:- och armbanden kostar 149:-.
Håll tummarna för mig att jag klarar att åka minst en karusell!
Kram Carina

Inga kommentarer: