onsdag 2 maj 2012

Kardemumma är redo för våren!


Vår hemsida är jag så himla nöjd med.  Välkommen att titta in på www.kardemumma.net Det är Julia,vår dotter som har gjort den åt oss och hon har ett sinne för detta och ett enormt tålamod att pyssla med Htlmkoder och sånt som jag tycker är tråkigt!
Vi har haft en lugn Valborg med våra syskon & deras familjer på besök. Vi var uppe i stugan, grillade och kollade in maj kasen. Vi fick träffa nästan alla grannar också....det verkar vara ett mysigt sommarstugeområde!
Min kära svägerska med familj hjälpte maken att kratta klart däruppe och den tidigare ägaren verkar ha gillat vildvuxet!
Jag och flickorna har röjjt här hemma. Alla sommar kläder/skor är nu på plats och vinterns kläder är på vinden. Check! Vi har städat och bytt sängkläder. Nya vita kuddar i soffan samt en massa nya lyktor på brickan!
Vad skönt det är med lite sol på kroppen och ljuset som vi så väl behöver!
Välkommen sköna maj!
Ett stort grattis till min kära syster!
Kram på er!
Carina

Inga kommentarer: