torsdag 19 maj 2011

Mitt favorit porslin!





Det här är det bästa köp jag gjort på länge! Mitt vita porslin som är så oerhört vackert att duka med både till vardag & fest. Och det bästa är att det funkar i diskmaskinen. Jag hatar nämligen att handdiska. Igår plockade vi upp en massa godsaker som saft och sylt. Vi har ju fått hem en massa härliga kryddor och marinader till grillsäsongen. På tal om grillning så kommer maken att göra en gästbloggning här. När jag kom hem igår så var kameran laddad med bilder på makens grillmarinader arrangerad i bästa bloggstil. Jag lovar bilder snarast :))


Ikväll blir det möte på gymnasiet. Dottern ska iväg till Spanien och jobba på kollo och lära sig ännu mer spanska i 4 veckor!! Men sen ska hon få jobba hur mycket som helst på Kardemumma och tjäna ihop lite nya pengar!

Den här vår värmen vill inte riktigt infinna sig här hos oss. Men det är vackert väder och just nu räcker det för mig.


Tack snälla söta Ulrika för ny härlig musik! We like a lot!


Ha en underbar dag , alla ni söta människor därute!

Inga kommentarer: