tisdag 24 maj 2011

Grillmästaren gästbloggar!







Jag lovade ju redan i helgen att visa makens hemmagjorda marinader och även egen tagna bilderoch stylade av Stefan himself! Ifall ni inte granskar bilden så vill jag även påpeka att banjon finns med i bakgrunden. Den var också med på långresan och nästan varje tuk-tuk resa spelades det en trudelutt!



Sista kvällen på vår favorit restaurang så uppträdde Julia, Molly och maken med Wonderchild av Christian Waltz och dom gjorde succé. Detta trots att jag inte tror att någon av dessa thailaländare är så bevandrad i svensk musik. Men maken kompenserade detta genom att riva av en låt och sjunga på thailändska. Jag kan säga att de var i extas :)))


Nu ska jag ner på ytterligare ett möte (är maj en mötesmånad eller???)


Igår hade vi Kristin från Pappelina på besök och hon är så himla gullig. Hon städade och vek alla mattor exemplariskt! Nu är nästa order lagd inför sommaren också!


Jag fullkomligt älskar mina Pappelinamattor här hemma och skulle kunna ha ännu fler!


Nu måste jag ladda mig med extra energi eftersom dagen bara bjuder på regn & blåst!


Tänk på att tisdagar kan vara alldeles underbara!


Carina

Inga kommentarer: