tisdag 10 maj 2011

Massage med het sand!



Detta underbara Bodiwork ar ett underbart spa med otroligt duktig personal. Idag har jag och Mollsan tillbringat 90 minuter pa detta plejs! Tank er 90 minuter egentid med otroligt bra massage for 70 kronor!
Jag vet att manga tycker att det ar mysigt att ta massage pa stranden men dessa tjejjer och killar ar utbildade och det ar vart mycket tycker jag. Denna gang tog jag head/shoulder/back med heta sandkuddar! Det ar en lisa for sjalen dessutom far man sma sota linnen och trosor att byta till och ett skont fotbad till att borja med och nar man ar klar sa bjuds det pa ett glas te!
Jag hoppas att jag hinner med en svang till innan vi aker harifran.




Jag glomde alldeles bort att beratta om frukosten imorse! Vad sags om bacon lindad farsk sparris och valfria agg (omelett, kokta agg,stekta agg eller scrambled) yoghurt med musli och russin,croissanter och en massa farsk frukt som papaya,mangosten och melon samt ananas saklart! Och inte nog med detta riktigt gott kaffe!!
Nej, nu ska en matt och belaten Carina kolla in en bra film pa rummet!
Det ar ju saklart DVD med varsta ljudanlaggningen har ocksa samt hur manga bra filmer som helst att lana!
See you soon alla ni hemma som njuter av det vackra varvadret!
Kram Carina

Inga kommentarer: