fredag 27 maj 2011

Mina favoriter just nu!














God morgon alla kära och nära!

Igår fick tavlan äntligen följa med hem till mig och jag har flyttat runt den. Det behövs nog en liten makeover och storstädning innan jag känner mig nöjd!

Den fina lyktan är också en favorit och Ib Laursens fiffiga korta ljus är perfekta i den!

Och om detta supertråkiga väder fortsätter så kommer jag nog att tända ljus hela helgen istället för att fixa i trädgården.

Trädgårdsinköp och nya blommor i köket står på söndagslistan. Det blir troligtvis chokladblommor och 2-3 vita Mårbackor. Det kan även bli rosa.....har inte bestämt mig ännu!

Hur som helst så går jag mest och myser på Kardemumma och konstaterar att det finns hur mycket fint som helst att shoppa loss på!

Igår fyllde vi på med Pip´s porslin och idag kommer vi att packa upp mer italienskt porslin. Behöver jag säga att det är hur vackert som helst!

Jag måste röja i mina köksskåp så jag får plats med lite nya gratängformar och stora fat till sommarens grillning! Det enda I-landsproblem som återstår är vilka färger jag vill ha ;)

Ha en skön fredag!

Kram Carina

Inga kommentarer: